0
MÁŠ NA TO! KNIHA A ZÁPISNÍK PRO KLUKY A HOLKY - RECENZE
07. 04. 2020

Autor těchhle úžasných motivačních knížek o sobě tvrdí, že nikdy nebyl zázračným dítětem ani se nenarodil s žádným výjimečným talentem. Přesto je bývalým šampionem ve stolním tenise, který se po ukočení své sportovní kariéry vrhl na psaní – a i zde se mu podařilo vypracovat až na vrchol! Z průměrného redaktora místního plátku je dnes autor mezinárodních bestsellerů, cestuje a přednáší. O čem? Právě o vlastní cestě za úspěchem, která je, jak tvrdí, otevřená úplně, ale úplně všem – i vám!

Ve skvěle graficky zpracované knize Máš na to! najdou kluci a holky návod na to, jak se postupně, po malých krůčcích, dopracovat k dokonalosti (skoro) ve všem, co si zamanou! Dozvědí se totiž, že být v něčem nejlepší může každý a to, že se někdo narodí jako génius nebo má například buňky na matematiku, zatímco jiný ne, je pouhý mýtus. Důležité ovšem je tohle všechno vědět a zařídit se podle toho. Správně nastavit svou mysl, věřit si – a odvážně vykročit na dlouhou cestu za vytčeným cílem, i když to obnáší často obrovské úsilí i řadu omylů či kroků stranou. Každá chyba je totiž příležitostí k poučení se, k dalšímu růstu... a pokud se člověk nenechá odradit a vytrvá, výsledek pak stojí za to!

Na knížku navazující titul Máš na to! Můj zápisník je pak praktickou příručkou plnou osvědčených receptů na úspěch. Jako průvodce na cestě k vrcholu ji ale mohou využít i ti, kdo knihu Máš na to! ještě nečetli. I v tomto zápisníku se čtenáři dozvědí, co je to správné nastavení mysli a jak ho dosáhnout, jak se zbavit předsudků, které nás často drží zpátky, a získat sebedůvěru, jak rozvíjet a naučit se naplno využít svůj potenciál. Protože ten, kdo to má dobře srovnané v hlavě, dokáže téměř všechno, co si usmyslí – od písemky z matematiky přes žákovské přebory v plavání až po kariéru kosmonauta nebo osadníka Marsu.

Pamatujte: svůj příběh si píšeme sami – věřte si a najděte odvahu být nejlepší! Opravdu to není nemožné... a tyhle knížky vám v tom pomohou!